dinsdag 26 mei 2009

Ding 23

Mijn algemene indruk over de 23 dingen is positief en heb de methode als aangenaam en bijzonder nuttig ervaren.
Voor mijn conclusie over de toekomst van de bibliotheken verwijs ik naar bericht 22 waar ik een boodschap en alarmbel heb achtergelaten.

De beschikbare technieken om iets te realisren zijn schier eindeloos en geen keuze in zal maken. De dingen die mij het meest aanspraken waren:
- #4, #5 RSS feeds
- #21 Aquabrowser My Discoveries en andere sociale bibliotheekcatalogi

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd Klaas. Ook jij hebt de finish mooi op tijd gehaald. Ik ben blij dat je 23 dingen (en de manier waarop) positief en nuttig vond. Volgende week gaan we alle dingen nog even langs en dan hebben we het er nog even over ;-) Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen